در حال بارگذاری ...

اولین روز از نمایشنامه‌خوانی «صاحبدلان» برگزار شد

نخستین روز چهارمین بخش از دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان» روز گذشته یکشنبه (۲۰ آذرماه) با حضور کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی و محمود فرهنگ دبیر این رویداد و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، چهارمین بخش از دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان» روز گذشته یکشنبه (20 آذرماه) با حضور کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی و محمود فرهنگ دبیر رویداد صاحبدلان و جمعی از هنرمندان و مخاطبان در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر آغاز به کار کرد.

نمایشنامه‌خوانی «آن کسی که نیامده می‌داند» نوشته زهره غلامی به کارگردانی مجید ستایش در ساعت 17 به مدت 50 دقیقه به عنوان آغازگر بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» اجرا شد.

«سروهای همیشه سروناز» دیگر اثر نمایشی اجرا شده در اولین روز این بخش به نویسندگی و کارگردانی ندا ثابتی بود که ساعت 18:30 دقیقه با مدت زمان 30 دقیقه میزبان مخاطبان بود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجشنبه 24 آذرماه در ساعت‌های 17 و 18:30 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر به صورت رایگان به تماشای آثار حاضر در این بخش از رویداد «صاحبدلان» بنشینند.

نمایشنامه‌خوانی دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی تئاتر «صاحبدلان» همزمان با تهران در لرستان، زنجان، همدان، ایلام، اصفهان و کرمانشاه برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران