در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه سنگلج

آیین نکوداشت شبیه‌خوانان تئاتر «صاحبدلان» برگزار خواهد شد

اداره‌کل هنرهای نمایشی، از پیشکسوتان عرصه شبیه‌خوانی و شرکت‌کنندگان در دوازدهمین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان»، تجلیل خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آیین نکوداشت پیشکسوتان و شبیه‌خوانان شرکت‌کننده در دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان»، روز شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 18 در تماشاخانه سنگلج برگزار خواهد شد. 

در این مراسم از بزرگان و پیشکسوتان عرصه شبیه‌خوانی، به‌واسطه سال‌ها تلاش برای معرفی و اعتلای این هنر نمایشی، تجلیل خواهد شد.

تمامی اعضای گروه‌های شبیه‌خوانی شهرستان‌های تهران که در دومین بخش از رویداد هنری «صاحبدلان» در محوطه باز تئاتر شهر به اجرای تعزیه پرداختند نیز مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

دومین بخش از رویداد هنری «صاحبدلان» با عنوان نمایش‌های عاشورایی تعزیه در دهه سوم محرم سال‌جاری از شنبه 29 مرداد تا دوشنبه 7 شهریور به مدت 10 شب از ساعت 20، با حضور 10 گروه نمایشی و اجرای تعزیه توسط تعزیه‌خوانان شهرستان‌های تهران در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان و عزاداران حسینی بود.

دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان» به دبیری محمود فرهنگ از تیرماه سال جاری با محوریت نمایش‌های دینی در سراسر کشور در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران