در حال بارگذاری ...
در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی اعلام شد؛

فهرست نهایی نمایش‌های حاضر در یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان

فهرست نهایی اجرای نمایش‌ها و برنامه‌های یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، با انتشار فهرست نهایی اجرای نمایش‌ها و برنامه‌های یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان در دو بخش تفکیک‌شده صحنه‌ای و خیابانی، عناوین نمایش‌‌ها، کارگردانان و اطلاعات مربوط به زمان و مکان اجرای هر یک از نمایش‌ها اعلام شد.

در یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان 21 نمایش صحنه‌ای و 17 نمایش خیابانی که در میان‌ آنها مجالس تعزیه و شبیه‌خوانی هم به چشم‌ می‌خورد، در شهرهای مختلف سراسر کشور برای مخاطبان اجرا می‌شوند.

نمایش های صحنه ای

بر این اساس، در بخش صحنه‌ای نمایش‌های غریبستان اثر پوریا قصابی قوچانی از خراسان رضوی-قوچان؛ گمگشته اثر محمدرضا باباخانیان از همدان، طوفان اثر احسان جانمی از      اصفهان، با من به جهنم بیا    حسام خلیل‌نژادی از دامغان، مثل بی‌کس‌ترین جاشوی دریا   اثر پریسا کهکش‌پور از اصفهان، سرخ او اثر   مهیار هزارجریبی از مازندران- بهشهر، خانه‌ای برای پرواز اثر مجید کاظم‌زاده مژدهی از گیلان-رشت، ایستاده در غبار اثر ماندانا عبقری از کرج،  نشانه‌های آبی زلال عشق اثر سعیده خلجی بلتیجه از اصفهان و خداوند علم و شمشیر اثر بهاره کرمی از کرمانشاه اجراهای خود را به پایان رسانده‌اند.

در بخش صحنه‌ای نمایش‌های پاییز هزار و سیصد و انتظار اثر سعید نوروزی در کرمانشاه از۲۲ تا  ۲۷ آبان، هلیون اثر آرش رضایی در الیگودرز از ۲۳ تا۲۸ آبان، ارادتمند شما؛ کریم! اثر کاظم ارجمند‌نیا در بوشهر از 25تا 30 آبان، سال سی اثر آدینه رحیم نژاد در اصفهان از ۱۰ تا ۱۵ آبان، یک و بیست دقیقه بامداد اثر پژمان شاهوردی در بروجرد از ۲۵ تا ۳۰ آبان، سوری خانم اثر علی زیستی در کرمانشاه از ۸ تا  ۱۳ آبان، ارادتمند شما؛ کریم! اثر مهدی کاموس در تهران از 8تا 28 آبان، از اسب تا سیب اثر فرزاد لباسی در همدان از ۱۵ تا  ۲۱ آبان، زبان اشاره اثر محسن متین وفا در دماوند از ۲۳ تا ۲۹  آبان، کوچه نقاش‌ها اثر مسعود نیازی  در اصفهان از17 تا 30 آبان، اسب حیوان عجیبی است اثر نعمت اسدی‌مرام در هرسین از ۱۰ تا ۱۷ آبان اجرا خواهند داشت.

نمایش های خیابانی

در بخش خیابانی، نمایش‌های شهریور 1320 اثر مهدی روزبهانی از شهرری، در سوگ خورشید اثر پژمان شاهوردی از بروجرد، سسلمه (صدا کردن) اثر مهدی صالحیار از مرند، نقل خندق _ نقل احد اثر هومن روح تافی از کرمانشاه، دعبل خزاعی اثر حسن عنایت‌پور از سبزوار، جنگ بدر اثر مهدی دریایی از اراک، مخلصین اثر مرتضی وکیلیان از تهران، پروانه‌های منتظر اثر پگاه معصومی از همدان، گروه دمام‌نوازی به سرپرستی  حمیدرضا نوری در تهران، نام‌دار اثر اکبر قهرمانی از تهران، قاصد مارال ایزد بخش از تهران، کبوترانه اثر سعید خیراللهی از دهلران، نجواهای عزازیل اثر مهدی خمسه از تهران و 10 مجلس تعزیه به سرپرستی احمد عزیزی از تهران اجراهای خود را به پایان رسانده‌اند.

در این بخش همچنین نمایش‌های عروس و عروسک اثر سعید ذبیحی در کرمانشاه از ۹تا ۱۴ آبان، وطن وتن اثر مجتبی خلیلی در اصفهان از 10 تا 14 آبان، جا پای پدر اثر میلاد حسین زاده در آستانه‌اشرفیه از ۱۲ تا ۱۴ آبان اجراهای خود را پی خواهند گرفت.

برگزاری همایش تئاتری صاحبدلان، بعد از رخوتی چندماهه، نخستین اتفاق و رویداد بزرگ نمایشی در سطح کشور و با حضور گسترده هنرمندان و مخاطبان مشتاق نمایش محسوب می‌شود. این رویداد که به همت کانون تئاتر دینی یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند، از اول مهر تا پایان آبان سال جاری در شهرها و استان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران