در حال بارگذاری ...
سومین بخش از اجراهای رویداد سراسری «صاحبدلان» آغاز می‌شود

انتشار جدول اجراهای تعزیه در دهه سوم ماه صفر

جدول اجراهای سومین بخش از رویداد سراسری «صاحبدلان» که از روز پنج‌شنبه بیست و چهار شهریور در دهه سوم ماه صفر در محوطه تئاتر شهر برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، سومین بخش از دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان» از روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور همزمان با دهه سوم صفر با اجرای تعزیه در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان و عزاداران حسینی خواهد بود.

در همین راستا، جدول اجراهای سومین بخش از این رویداد که از 24 شهریور تا 3 مهرماه با حضور یازده گروه نمایشی تعزیه برگزار می‌شود هم منتشر شد.

در سومین بخش از رویداد «صاحبدلان» که به مناسبت اربعین حسینی تا ایام شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت، مجالس تعزیه «ام البنین»، «مجلس حضرت عباس(ع)»، «مجلس شهادت امام حسین(ع)»، «مجلس دوطفلان مسلم»، «مجلس فتاح بت پرست»، «شهادت امام رضا»، «مجلس شهادت حر»، «مجلس غلام و دوطفلان زینب»، «مجلس شهادت حضرت عباس(ع)» و «مجلس شاه چراغ» اجرا می شود.

دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان» به دبیری محمود فرهنگ از تیرماه سال جاری با محوریت نمایش‌های دینی در سراسر کشور در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران